Saturday, July 26, 2008

anyone miss me?

sunday is my OP day..being an officer there for almost 3 months, i tend to recognise few regular faces..there's one makcik who is definitely one of my regular clients..she's very warm n friendly, not to mention very funny too :)

but on her last visit, she did stir up my emotions a bit...b4 leaving the room, she stood a while and then said, "seminggu tak jumpa doktor, rasa rindu sangat "

well, tht caught me in suprise..not knowing how is the best way to response to that, especially when she looks serious abt it, i end up laughing, trying to take it as a joke (as usual)... after that bila pikir2 balik...waahh, patient pun rindu kat i..baru seminggu tak keja dah ada org rindu..mcm best je bunyi nya..kalau mcm ni, tak leh amik cuti laa , nanti lagi ramai pulak org rindu..hahaha perasannya..perasannya :p

tapi yang pelik tu, org luar pulak yg rindu..my family, friends and staff tak pulak rindu kat i...suka agaknya kalau i gi jauh2, tak yah tgk muka i ni ari2..

ooh...cam gitu ye...hmm..cancel souvenirs...sia2 je i dok ingat kat org..org tak ingat pun kat kita..

1 comment:

Anonymous said...

I pun rindu kamu mati mati .... kena tunggu gitu lama untuk jumpa kamu .... i punya neck sudah macam giraffe already 'sob sob'